funderar på att skaffa linser


- Funderar på att skaffa linser, finns en sida som man kan göra om sig själv lite, det ser inte så jätte verkligt ut men man kan ju se en bild framför sig ex vilken hårfärg man hade passat i, sen kan man lägga på linser på sig själv. & igår gjorde jag detta, har tänkt på att skaffa bruna linser, men vilken brun vet jag ej finns ju olika. Men så testade jag en rätt cool färg, ser lite läskigt ut men dödligt snyggt. Shall I ?? Förlorar ju inget på det, bara lite pengar om jag inte gillar dom, men det e nog värt ett försök. Klicka här för att komma in på sidan.

har blåa ögon egentligen för er som inte vet
här e bilden med theee eyes:




Orginalbilden:





Kommentarer
Postat av: Estexx^

Hej (: Allt är bra här hos mig! (: sj ? :P

2010-02-03 @ 16:25:42
URL: http://estexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0