hahaha låt mig dö lite!


- Hahahahaha låt mig dö lite! Läste nyss ett av de mest patetiska, pinsammaste & mest äckligaste inlägg i hela mitt liv.


En utlänning som klagar på andra utlänningar? Säg mig, vad gör dig mer svensk än alla andra? Vi bor här, vi bettalar skatt, vi jobbar. SHUT THE FUCK UP. Kolla din hudfärg för det första? Aldrig sett en svensk som är afrikan, nejnej, du är inte svensk även om du bor här & ser dig själv som det, du har afrikanska rötter punkt fucking slut. Nej jag är inte rassist (angående det jag skrev om hudfärg)
men hatar folk som ska klaga på allt det bara går, på religion på vädret, ja sveriges väder suger snälla tom dina älskade svenskar klagar på sitt egna jävla väder så varför ska du stå upp för ett land som inte ens deras egna befolkning säger nåt bra om (väder menar jag här) Bara för man säger Gud så kallt det är, lr fucking Sverige att det ska snöa så mycket så ska man åka hem till sitt hemland helt plötsligt?
Men för en svensk är det helt okey att klaga, utlänningar har lika mycket rätt att klaga utan att någon ska säga åk hem till ditt hemland, stick hem om det inte passar and so on and so on.
(OBS: jag själv tkr Sverige är bra men just nu suger vädret men inget att klaga på, finns saker som är mycket värre). Hatar folk som klagar överhuvudtaget & hatar folk som tror sig så mkt bättre än alla andra för att dom jobbar & andra lever på soc. Nu är det såhär att folk e faktiskt tvugna leva på soc pga sitt efternamn, sin hudfärg & blablabla annars e de tvugna att jobba svart så snälla lär dig ett & annat om det svenska samhället innan du öppnar din käft & klagar på utlänningar.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Samma här

Jo lyckades med mitt mål.

2010-02-03 @ 20:55:16
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0