han dog av cancer


- Precis kommit ut ur badet, ren & fräsch. Älskar den känslan + har smörjat in mig med min nya cocos kräm mama köpte till mig.

Har inget kul att säga, såg nyss jag har fått jävligt många besökare, röda+blå vilket är bra!

Fick reda på något tråkit av en kompis på msn, vår granne har dött. Han dog av cancer, okey han var ju äldre men lite sorligt eftrsom man hälsade alltid när han gick ut m sin hund. Menmen, han har det bättre nu iafl utan cancer & bekymmer. Men man vet aldrig, det kanske bara är ett rykte? Or maby not. Får hålla utkik efter honom.
Fan vad dumt det lät. Vila i frid.

Ne nu ska jag sluta blogga. Ska ta & krypa ner i sängen nu (krypa ner hahaha kyss mitt bajs) gonatt sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0