hela livet just nu


- Ingen skola för mig idag, orkade inte så som jag inte orkar nåt annat. Orkar inget. Sova bara, sova bort all tid. Hade jag kunnat hade jag sovit bort hela livet just nu. På lördag blir det Stockholm för min del, till pappa. Kanske kommer på andra tankar vem vet? Nej det kommer jag aldrig, vad jag än gör är det samma sak jag tänker på, over and over again. Ska bada nu, sen tvinga mamma avfärga mitt hår. Bryr mig inte längre hur de kommer se ut, bryr mig inte om nåt, förutom en sak. Ska bada nu, hoppas jag drunknar. I badkaret? Ofta.. Hejdå.


Mariah Carey
:
"C'mon babe can't our love be revived
Bring it back and we gon' make it right
I'm on the edge just tryin' to survive
As the angels cry"

Ne-Yo:
"I thought we'd be forever and always
You were serenity
You took away the bad days
Didn't always treat you right
But it was OK
I do somethin' stupid
And you still stay with me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0