hoppas ni förstår.


- Nyss kommit hem, vatt med mamma & handlat. Blev inga skojävlar jag glömde bort att det var söndag hä hä hä. Yes nu har vi mat i kylen, har typ levt på kattmat i 3 dagar. Gott. Tänk om jag menat allvar, tänk så gör jag det?

Juste en sak till mina kära jävlar till läsare, vill bara få en sak klart. Skicka inte sms till mig att ni sett "han" där&där, skriv inte till mig på facebook vilka han smsar med & sluta fråga vad det är som har hänt. Ni vet mkt väl vad som har hänt vad folk än säger, ni vet att jag är en person som sätter stopp för något när det går över gränsen.( Vilket jag gjorde i detta fall )Det räcker som svar tkr jag. Så lägg ner, vill ni säga vem han smsar med visst do that, men gör det gärna också till något som give a damn about it, för det biter inte mig i röven nånstans.
Javisst om ni sett honom, vrf ska jag veta det? Ska det vara viktigt på något sätt, är det presidenten ni sett, är det Bow wow, nej det är ingen. Säger detta här för jag VET att det är här ni läser, orkar inte smsa halva jorden drf skriver jag det här punkt slut. Med det sagt, hoppas ni förstår. Vill ni jag ska må bättre, sluta nämna människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0