Ja det är ******** som vinner!!!!


- Snart är det Paradise Hotell!! Tänk ifall Pontus hade vunnit hahaha hade varit så jävla kul, men nej nu är det nog Jackie som vinner. Ja det ÄR JACKIE SOM VINNER !


O
rkar inte berätta om min dag idag förutom att jag sov typ till 8 efter jag kom hem från skolan. Hmm vad mer har jag att säga om idag? Vi hade hjärt&lungräddning lr nåt sånt idag fick återuppliva en docka, dockorna liknade dom där cancermänniskorna från den filmen med Will Smith & hunden ni vet?? Har tatt bilder men orkar inte ta av locket på mobilen, plocka ut minneskortet and so on and so on.  Ska jag mer säga till er mina älskade snokare?

Jo igår kom Arton till mig, jättemyyyssss (hatar det jävla ordet mys), filmade oss lite då jag hade druckit/ätit filmjölk (älskar det) & så fick jag runt munnen o så slickar han upp det, mh han e lite störd faktiskt. Haha men va ska man göra han har nog umgåtts liiite för mkt med mig. Men vetifan om jag ska lägga upp videon hahaha palla se han slicka upp min filmjölk. Nu ska jag gå & äta upp resten av mina pigelin (finns typ 10st kvar - gott!)

Pusshej fittnyllen (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0