modemässa i DK - , cooopenhageeen biqäz here we come!


- God morgon alla pigga! Haha, visst hade ni velat slänga er i sängen igen?.. Ni behöver inte ge svar för jag bryr mig inte vad ni vill.. MOhaaha!

Har varit lite dålig på att skriva, men sånt får ni ta. Det e faktiskt min blogg & då skriver jag när JAG känner för det. Jaha va hände igår då jag inte skrev? Vaknade en halvtimme innan tiden jag egentligen ska vakna & det hände mig idag igen! Skitstörigt, en halvtimme liksom. Tänk vad mkt en minut kan göra okey tänk då en halvtimmes sömn, ja ni förstår. Iafl, åkte till Ängelholm KTC blablabla med medicinsk grundkurs klassen & fick kolla lite hur man lyfter ex äldre eller opererade osv osv träna på dockor, sticka nålar i dockarmar, träna hjärt & lungräddning på dockor stora som oss själva. De hade könsorgan? Lite konstigt faktiskt, man kunde plocka av dom? Undra vad personalen gör med dom... Efter det var typ dagen slut, jobbade lite med projektarbete eller pratade om det med tjejerna (Kattis&Ardi).

& VET NI VAD?! vi har fått 3 gratis biljetter till modemässa i DK - , cooopenhagen biqäz here we come! Hahaha. Vi ska åka nu denna fredan & kolla läget där, fota & lite sånt. Vrf just vi har fått gratis biljetter är för att vi är så grymma bloggare, helt enkelt B Ä S T på att blogga är vi & för att vårt projektarbete handlar om mode genom åren som ska bli till en bok och ett collage o ja lite sånt kuuuul. Köp boken! hahaha jaja vi ska trycka en bok, men ni alla kan köpa en sida av boken som ni kan få signerad av oss, vem vill inte det liksom?

Efter skolan stack vi hem till Ardi, tog de lite lugnt där sen hemåt & ta det ännu mer lugnt.
Dags för mig att sluta skriva, ser att detta är ett rätt långt inlägg & jag hatar läsa långa inlägg & drf tror jag ni också gör det, vem pallar liksom? 

måste bara nämna en sak till, drömmar? Mina är skumma... Nu vet ni det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0