my young padawan



- Now Im home, skrev ett kort inlägg innan för hade faktiskt viktigare saker för mig. Jaha vad har jag gjort då undrar ni nu erkänn?? Ja då ska jag berätta, vatt i sthlm vilket ni nog redan vet, shoppat & umgåtts med min bästa farbror & farmor, ja en massa sånt kul. Bäst av allt var att jag träffa min pappa, saknar han redan fyfan. Grät när jag skulle säga hejdå till honom, inte ofta vi träffas.

& idag åkte jag in till Båstad träffa tjejerna, träffade min Gimli först av alla, Yoda has missed you very much my young padawan! <3<3<3 kät kät kät,  foj sån lebb men måste visa lite känslor för min bästa kompis. Du är bög.
Ska ner & ätaaa varma mackor nu, bästa maten!



Kommentarer
Postat av: Kattis

- HAHAHAHHAHA DÖÖÖÖÖÖÖR, i have missed my master yoda.. bög<3333333333333333333

2010-02-26 @ 23:10:17
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0