stockolm here I come!


- Bra att Jackie & Patrik vann!! ME HAPPY., fyfan va det e snöstorm här i skåne utanför mitt hus kan man knappt gå ut utan att drunkna i snön ajja, hoppas på att dom ställer in bussarna imorn haha. Tror att det e många som hoppas det. Tror jag börjar bli sjukt, har sjukt ont i halsen & känner den e lite slemmig..
Under finalen på Paradise pratade jag med min pappa, det blir stockholm för min del nu på lovet! LÄNGTAR! Inte sett min bästaste pappa på fleeeera år känns det som, ja iafl tusen månader. Kanske sen i sommras eller längre tillbaka? Me dont know. Ska ta & sova nu, hörs imorn.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: shota

fan vad skönt åka till sthlm<3<3 vill me :D , e det ögonen som e skillnaden?? pusssehen

2010-02-03 @ 00:57:58
URL: http://adrijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0