vet ni vad?


- Vet ni vad? Jag hatar killar som ljuger att dom dumpat tjejen fast det är tvärtom, haha vem fuck bryr sig vem som dumpat vem egentligen? Orka ens ljuga om nåt sådant, det e så jävla pinsamt. Tkr nästan, NÄSTAN synd om såna killar som måste ljuga "ja jag dumpa henne" för att få bättre självkänsla? Vadå e d coolare säga man dumpat någon? E man nåt större i folkets ögon för man dumpat någon. Förstår mig inte på sånt.

Vet inte ens vrf jag skrev de där nyss, d bara ploppa fram i mitt lilla huve, patetiskt iafl med såna killar. Ska ta & sovaaaa nu & drööömmaaaa om hmmm.... You really wanna know hu? But you can't. It's my secret mohaha.

*Sleep I will now my young jedis.* ( yodas röst - star wars ) Imorn blir det maby malmö med my young padawan. Får se om vi kmr orka vakna för vi har lite business att fixa, som ni inte ska få reda på heller. Ni e för nyfikna, but i still love you, and i know you love me ;)


// dj yoda.
måste ba lägga in denna bilden igen, hahahahaha så fucking bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0