ÄR DOM TILLSAMMANS?! OMGOMGOMG


- Oh fan vad tråkigt jag blivit, har aldrig något att blogga om. Men whatever ser ju att ni läser ändå fast jag bara yrar i mina inlägg. & jag kan ju inte skriva om min dag för jag ligger bara i sänger & tar det lugnt. Kan hända att jag äter också, men det är inte ofta.


J
aha vad ska jag då berätta om? Imorn är det skola, men det vet säkert alla redan. Vissa har ju redan börjat för länge sen? PALLA! Vet ni vad det är för dag för oss i Båstad imorn? Nej det vet ni inte, för oss 3or då. Det är den 11e imorn & då är det exakt 6månader kvar till studenten! WOHOOO. Hmm & jooo idag kommer Kattis hem, på natten I think. Im not sure. Ska sitta utanför hennes hus & vänta, stalker varning på mig. Orka vara vän med henne hon är helt solbränd så kommer vi alla där kritvita, smälter in med snön typ. Men jag ska ändå sola imorn efter skolhelvetet har jag bestämt mig för jag börjar se ut som jag vet inte vad. Rädd.



Yrar igen. Får väl berre/ä (berätta) nån nyhet om någon kändis. Edward älsklingen kanske? Ja det tkr jag låter bra

: Robert Pattinson och Kristen Stewart välkomnade det nya året långt borta ifrån all glitter och glamour i Hollywood – paret firade nyår tillsammans på Isle of wight utanför Englands sydkust.

Skådespelarna sågs av ett fan utanför en matbutik i staden Ventnor på nyårsafton och ställde gärna upp på foton innan de försvann spårlöst.

Efter att bilderna dykt upp på nätet spreds ryktet om vart ”Twilight”-stjärnorna befann sig, och det dröjde inte länge förrän ett oräkneligt antal beundrare begav sig ut på jakt efter sina idoler. Men vart Rob och Kristen tog vägen är ett mysterium – de verkar definitivt ha hittat ett perfekt ställe för att få vara i fred.


FAN HAR JAG MISSAT NÅGOT HÄR?! ÄR DOM TILLSAMMANS?! :O OMGOMGOMG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0