blev blind en snabbis


- Ingen skola för mig idag, kunde knappt resa mig ur sängen i morse.
Så kan det gå. Igår fick jag världens sms!: ring mig skitviktigt //kattis!!


F
ATTA JAG DOG AV GLÄDJE, dog & återuppstod. Ringde direkt som en galning överhypad och kunde inte andas eller se, blev blind en snabbis (twitwitwi knackar i träd). Snoret rann. Akta dig. Så fick jag höra Kattis bögiga röst & jag kände mig som en lebb över att jag va så glad. Va tvungen va lite taskig mot henne, så jag ringde taxi till dom så dom kunde komma hem haha eftersom dom hade kommit t Sverige mitt i natten & d gick inga rövbussar. (skittaski e jag)
Jajajaja vad ska jag säga mer än att min bääästa vän är hemma, jag är fett glad! Mamma ska tvinga med mig till Båstad nu, mitt huve snurrar. Rädd. EFTER BÅSTAD SKA JAG PLÅGA KATTIS OCH SPOTTA LITE PÅ HENNE. hihihi

Oh måste säga en till sak, jag & kattis har en sån connection. Vi vet exakt vad vi tänker på å såna läskiiiga saker. & jag fick mitt kattissence (spidersence) mitt i natten typ, så satte jag mig upp i sängen för jag tänkte nu kmr Kattis taxi, så kollade jag ut ur fönstret & så körde hennes taxi förbi mitt hus. Hahaha jag dog av flabb. I see you. Stalker varning på mig där som fan. Rädd igen. Tänk att jag kände: nu är hon i närheten hahahaha.

håll käft & lyssna.



hitta inte den vanliga versionen där hon börjar med oooohhaaa ja ni vet.

Kommentarer
Postat av: kattis

- hahaha och när vi körde förbi glodde jag in i ditt rum men såg inget, ville smsa "im watching you" men pengarna va slut

2010-01-13 @ 07:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0