bring it on bitch


- FAN VA JAG STÖR MIG! Gud va jag stör mig på små tjejer, svenskar som leker blattar. Som leker dom är araber, albaner, italienare ja you name it. Fucking va den ni är, lek inte ni är något annat det är bara så pinsamt.
Skämmer ut sig gör såna brudar, drar till ziggenska fester själva eller balkan fester eller vad som helst utan någon som helst kompis från det landet. Ahh vi vet ju vrf dom drar ;) fixa lite självrespekt era äckliga jävlar. Stör mig så jävla mycket på wannabes, precis såna som leker utlänningar. HBG kryllar av såna hahahaha fyfan.

Ajja nog om det, fan va alla ska tjata på det jävla vädret?? Snälla vad har ni att klaga på, att det e såååå jävla kallt & att det snöar som om det vore spöregn? Haha åk till Polen sen kan ni klaga på att det e kallt, -27 grader & 11 personer har dött av kyla om inte mer. & nu är vädret påväg hit, det e jag glad för. För då slipper mitt älskade land slippa skitväder. Ja visst det är kallt i Sverige, men sluta klaga. Se på de i Haiti, de har verkligen något att klaga över.

Idag stör jag mig på allt&alla, har någon nåt att säga so bring it on bitch.

& trött på alla bitchblickar man får i skolan, för INGEN SOM HELST ANLEDNING ALLS, hahaha de e så jävla högstadiet att gå & snea sönder folk så ens ögon ploppar ur, säg det ist för att snea precis allt&alla. Orkar inte ens bry mig & säga ifrån, tror ingen gör det längre här, är lite mognare än så faktiskt. Menmen... Palla ens att jag skriver det här men är tvungen att få ut det & vad är inte det bästa stället om inte bloggen? skönt! svälj mitt diarré nu. Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0