dammsugaaade


- Vaknade vid halv12 idag. Gilla! Damsugade hela ovanvånningen, åt lite sen tog mig ett långt bad. Vet att det inte heter damsugade MEN DET ÄR MIN BLOGG! & jag skriver hur jag vill.
DAMMSUGADEDAMMSUGADEDAMMSUGADE! MOHAHAHA. Nu har jag kletat på lite mascara & orkar inte sminka mig mer än så fast jag ska! Men gör det senare för jag gör vad jag vill sådeså!

Idag ska jag nog till Laholm, buss&tåg som gäller här. & vet ni vad jag såg i min lilla kattkalender?! ATT DET VA RÖD DAG?! & jag bor i en håla så nu är mina planer halvt förstörda eftersom denna dag räknas som en pallavadudag (söndag) & då går det knappt bussar & tåg. Hmm vad ska vi göra åt det? Tar nog Olas moppe & trampar iväg till Laholm. Yes låter som en bra idé. Far åt skogen med er nu. Sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0