denna helgen har verkligen vatt super!!


- Varför bytade jag design? Min gråa som var så jävla snygg!. Denna helgen har verkligen vatt super!! Igår bjöd Kattis brödrar ut oss så vi fick stress sminka oss, hann inte klä på oss "fest" kläder men jeans & linne går lika bra. Vi stack till Ängelholm & spenderade kvällen på Tres. Fyfan vad kul vi hade, måste göras om! Innan vi stack till ut (glömde berätta) så var vi hos Lala & Micke o softade där sedan gick vi ut, så nu vet ni det. Efter vår utekväll tog vi taxi hem igen t Lala&Micke, inte för att det e så lång väg att gå men jag & Kät kunde nog knappt gå rakt igår så lika bra det.


I
dag vaknade vi jätte tidigt för lille Alma hoppade & studsade på vår säng, haha jättego bebis. Vi lekte med henne lite, åt frukost sen kom Kattis föräldrar & hämtade oss. & nu sitter jag här, tror jag ska decka.. Hm nej jag måste plugga. Har prov imorn. Ångest på skolan, efter att ha haft en så bra helg & ska tillbaka till skolan det ger mig världens största ångest. Back to reallity, oh no!


* jag tror vi tog bilder igår, ifall vi gjorde lägger jag upp de sen*


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Riktigt skön helg måste göras om! :D:D

2010-01-31 @ 12:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0