blev totalt äcklad av honom


- Vaknade nyss, älskar sova efter skolan! Fattar inte varför jag ens stack dit imorse, första lektionen inställd som är från 9-10 & sen hade vi inte vår andra lektion förräns 11. & sen va dagen slut. Jag som var så trött imorse & knappt kunde resa mig, men Arton tvingade mig... Jobbiga jävel, men han fick inte va ifred för jag va iskall så jag låg kvar & sminkade mig o sånt i sängen (brukar alltid göra det men inte då han sover hos mig). Tog all hans värme haha fett skönt, usern här ja.

Ska man berätta lite om igår kanske? Artisen kom hit igår, mamma klippte honom haha. Sen softa vi bara, inte så mycket att säga om det. Jaha nu ska jag bara säga YES också att Stefan åkte igår
( Pratar om Paradise hotell här nu för er som inte hänger mer ). Blev totalt äcklad av honom när han horade sig med Dalin sen Erika. FOJ säger jag bara.

Mina favvisar = Jackie, Fransie, Pontie. 


 


Gårdagens klädsel:



Tunika - Cubus
Skärp - Lindex
Skor - Converse (:


Kommentarer
Postat av: yasminka.

ooouuh sååå mysiga klääääder :O !!!! ..jifko jaka ladna!

arletkoo, kurwa jebana mach ? HAHA poztrow jef <333

2010-01-26 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0