en fika med tjejerna


- Så jävla störigt! Ni vet när det e nåt jätteviktigt man ska göra & så ba glömmer man det på en sekund. Vet att d har nåt med internet att göra, att jag skulle kolla upp något för jag tryckte exakt upp en internet ruta. Men vad jag skulle kolla upp har jag totaly glömt. Irriterande. SUR.
Jaha, innan man tar tåget in till Laholm blir det nog en fika med tjejerna, känns som vi har jättemkt att prata om. Inte träffat dom på hela lovet, varför liksom? Varför frågar du mig. Jag vet inte. Hejdå sluta fråga så mkt
Ohh kan inte tiden gå snabbare så min buss kommer hiiit så jag kan få träffa mina älsklingar.

Jag&Ardi för ett halvår sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0