för er som undrar.......


- Jaha hejj på er eller vad jag nu ska säga, orka hälsa på er. Hä hä hä skojja, ni e bäst. Typ. Lite.
M. Igår kom Arton till mig, tivngade han kolla på paradise hotell & så deckade han efteråt, & jag kunde inte somna, visste inte hur jag skulle ligga o ja allt störde mig, fick damp på exakt allt. Jaja kul o veta? eh. Skolan idag, fick skära i grishjärtan. UHÄ men det gjorde inte jag, stog bara & kollade på & klaga på hur äckligt det lukta fi. Jaha, vad mer för kul kan jag skriva? Kom nyss hem från Arta, alltid lika kul vara med henne & B för er som undrar ..........


C
atja åkte från Paradise igår, så jävla skönt. ÄNTLIGEN säger jag bara. Skönt att Francesca är tillbaka. Pontus eller va han heter han den där tysta, fan va skum han är men han gillas. Jag gillar skummigheter. Aeee orka har ingen lust att skriva detta blir inte ens ett kul inlägg att läsa, men jaha. När jag ändå pratar om Paradise kan jag väl säga vilka mina favoooriter är, det är Jackie, Francesca, Skummis. Resten kan fara åt helskottan
(tänk om jag hade pratat med såna uttryck!?)


Adjöss med er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0