förstår varann med bara en blick


- Hej alla fula! Det måste ju va fula som läser min blogg? För ingen hör av sig, säkert för ni skämms över ert fula utseende. Med höra av sig menar jag då kommentera, eller jo. Jag får visst kommentarer då&då. Men jag ser ju att många läser men fuck er. Ni är fortf fula, fast jag gillar er ändå.

JAHA, då tänker ni då vrf e dagga uppe såhär tidigt? & jag kunde faktiskt inte sova mer. Skönt, palla gå upp typ 4 eller vafan, halv2. Känner mig äcklad av att sova länge hela dan har slösats bort. Idag händer det grejer får jag hoppas, bio eller något med maaami. Får väl se. Får hitta på något med henne, vill ju inte att hon ska ha lika tråkigt som jag haft det, inte ofta hon är ledig.

Det snöar, fi. Fortfarande bättre än regn. Men jag vill ha sol! nu & slippa skolan, det hade vatt nåt. Jag vet att ni håller med mig. Snart kommer Kattis hem, jag vill bara hon ska komma hem ihopp om att hon köpt något till mig. Annars kan hon stanna där & bli sönderstekt som hon där tanten i den där Mary, om ni kmr ihåg henne? Sönderbränd & hängtuttar. NEEEEJ, jag saknar min dvärg. Saknar ha min lilla minime går där brevid mig & skratta åt typ allt jag säger & gör. Saknar vår sjuka humor & hur vi förstår varann med bara en blick. Oh dvärg kom hem fan I MISS YOU!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0