ingen tycker synd om dig


- Fan vad jag stör mig på folk som klagar öppet & skriver öppet om hur mycket dom hatar sitt liv och om man gråter så kan man också skära upp sina armar, vafan är det?! Sån jävla brist på uppmärksamhet och kolla på mig TYCK SYND OM MIG, jävla patetiskt. Okey om man pratar med sina vänner om hur dåligt man mår och hur mycket ens liv suger men att skriva det på facebook/blogg/bdb eller vilken hemsida man nu gör det på är så jävla pinsamt tycker jag. Okey om man skriver att man mår dåligt jag är sjuk eller whatever, men varje dag same shit. Snälla förhelvete väx upp ingen tkr synd om dig.

Ska lägga mig i badet nu, hoppas ni haft en bra dag. Gonatt



Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt! ;D

Jo, det är väl okej :)

Vad gör du då?

2010-01-22 @ 15:47:26
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0