Jag längtar till så mycket med samtidigt saknar jag ännu mer.


- Fan va jag längtar tills det blir sommar, tills vi tar studenten. Tills jag & mina tjejer ligger på stranden med en cigg i handen & en kall dricka brevid. Jag längtar då vi badar så mycket i havet tills någon av oss får kramp. Jag längtar tills jag ser Yasse kliva av tåget & vi båda skriker så mycket av glädje tills vi blir hesa. Jag längtar tills jag åker till Polen & får krama min mormor & morfar,
längtar tills jag får gråta av glädje då jag får se dom.
Jag längtar till så mycket med samtidigt saknar jag ännu mer.

Jag saknar sommaren som varit, då jag & kush badade i havet & spottade varann i ansiktet tills
vi fick kräkkänsla. (hahaha vet låter jävligt äckligt men jävligt roligt)
Jag saknar rixfm festivalen då jag & mina tjejer badade i sprit, visste inte ens hur man stog upp & ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Jag saknar då du&jag pratade i 8timmar i telefon varje dag & ville aldrig lägga på.
Jag saknar att gå ut en runda med min bästa vän, se när han sprang & hämtade tusen pinnar till mig.
Jag saknar när min mormor var frisk & kunde laga piroger åt mig.
Jag saknar mycket.
Ibland tom dig ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0