man tror att skallbenet ska spricka


- Haft huvudvärk hela dagen, känns skönt faktiskt. Älskar när det dunkar så hårt så man tror skallbenet ska spricka, yeah you know me. Queen of pain. Hahaha tänk va så störd, fan va jobbigt det har vatt. Har typ knarkat huvudvärkstabletter, har det hjälpt?! NEJ!. Hatar er, jävla tabletter ni kan ingenting.


J
aja, skolan idag då. Hade bara en lektion eftersom läraren på första lektionen var på möte. Sedan på religionen fick vi besök av en präst. Sen vad min skoldag slut, men jag stannade kvar kanske 2 timmar och arbetade lite. Det har jag även gjort här hemma så nu är det bara att skriva ut det sedan lämna in. Känns skönt med något avklarat iafl. Har en inlämning kvar tills på fredag men jag orkar verkligen inte ens andas med denna huvudvärken. Då har jag sagt mitt, kanske kommer med något kul sen. Keep ya eyes open (eeeh)


Längtaaaaa tills nästa fredag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0