mina sista pengar slösades igår på


- School snart! Jag börjar 11.10 idag som tur är, men min buss går halv elva alltså måste jag vakna typ 9 eller något för att hinna äta duscha & ta på mitt ansikte (sminka mig). & nu sitter jag här, klar. Kollar på Smallville men har redan sett det avsnittet som visas. Men de spelar ingen roll, alltid lika bra. Im loving it. Jag sov så jävla dåligt inatt men det är ju ingen nyhet, att DAGGA sover bra det är ju nästan helt omöjligt. Det händer nog bara nån gång per år kaaaanskeee. Jaha idag skulle men egentligen ha åkt & solat men NEJ, mina sista pengar slösades igår på annat menmen... Slänger upp en dagens outfitbild sen om jag pallar.
Uh slänger upp hahaha. Hejdå!! <3


riktigt gammal bild, titta ögonen. Lätt jag hade passat i annan ögonfärg
än min blåa hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0