offer



- Nej nu hatar jag & jag ska berätta vad, för vem är det inte. Vem är mänsligt. & de här 2 fula fan är inte människor. Jag vet inte vad det e med dom som gör att jag hatar dom så mycket. MEN JAG HATAR DOM.
Så jävla irriterande saker, fan gå & göm er nånstans. Häng er, gör vad ni vill. Offer.

Detta är mitt hatobjekt nr1. Ser jag hennes jävla reklamer lr fula huve nånstans stänger jag av tvn
går upp på mitt rum & slår sönder allt i min väg.


Offer nr2 - jävla barnröv fan, tänk få ha henne en dag för sig själv
då kan jag lova er att hon inte hade lett så (smilat) & gett den stalkerpsyko blicken
som hon gör på fotot. En dag, sen hade jag kunnat dö lycklig.



Jag vet inte varför dom stör mig, men jag hatar dooooooom så grovt.
Känns skönt nu att få det sagt. Inte skrivit detta innan för dom är egentligen inte värda att synas i min vackra blogg. Kom nyss på att jag nog ska göra en Dagga hates kategori. Ohh den kmr fyllas direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0