serum till ögonfransarna


- SHÖLÖLÖ (uh äckel), fredagen idagen gillagen! yes, idag gillas. Vatt me tjejerna hela dan & bara tatt det lugnt. Finns inget bättre än att vara me dom bästa, men såklart alltid tomt utan min yääääz som jag saknar så. Ny er jah lidsin yäzän. Vet at dy gilär lesa minä blågän. Hejhej. Aahhhhh va ska jag skriva?

- Köpte serum till ögonfransarna, ska vi se om det nu får dom bli lite tjockare. Har mascara varje dag & det förstör ju fransarna som fan. Märkt av det riktigt mycket nu på sista tiden. Förr hade jag hel tjocka & långa, nu haha nästan inget kvar.
SÄGER VI (twitwitwi-knacka trä 3gånger)

- Åkte hem, åt/sov. Åt i sömnen.

- Tog bussen m Kät in till Båstad

- Gick av bussen, vandrade vidare i solskenet till tjejerna

- Knackade på deras dörr

- Kom in

- Sa hej

- Tog en cigg

- Pratade och balla oss

- Vandrade vidare till mustan & softa där


M, så har det vatt typ. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

JOVISST, ja kolladin blåg hel tiden shät den er så heftig på nån sett.

JAK sagnar deeej shet miket min best vänen (L) <33 en hjerta til dej!

2010-01-24 @ 04:26:54
Postat av: yazmina

ooo shät ja glemde skriva namnen. Jasmina skrivde ha ha ha

2010-01-24 @ 04:27:22
Postat av: dagga

- aj da det var intä braet dy glemde skriva namnäääät. Dett er bra dy kålar minnen blågen mikät bro. Jak sagknar dij åcksåt kåmpässz. Monga hjertur <3<3<3<3<3

2010-01-24 @ 12:50:12
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0