so silly boy get of my face


- Bra dag idag! Gillas. Imorn är det friluftsdag & jag valde långpromenad (i 2timmar ska vi gå hur ska jag orka?) & simmning efteråt. Tog det bara för jag älskar bada/simma, love water! Vet ni vad jag har bestämt mig för? Nej det vet ni inte och det ska jag berr för er nu era sliskiga rövhål. Jag skulle ju börja jogga igen. YES IGEN, men vem fan orkar i detta vädret? Ska jag ramla där & drunka vid någon bäck, nej tack!?. Så därför har jag bestämt mig för att simma nån dag varje vecka eller kanske flera, bara jag gör något. & detta tror jag verkligen hade vatt bra för min rygg som lever sitt egna liv. Mh. Spy på ert öga. Nu vet ni det (:

tillägnar en låt till er fittansikten. hihihihi
love thaaaa song negrito.





oj glömde även berr att igår kom min lilla apa hit, ni vet han som gör en massa apljud när han sover?
Ja exakt, han där Arton. Bra för er att veta kanske :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0