stuuudenklännninngggg



- Har hittat min studentklänning! eller ja klänningar, orka att jag har typ "bestämt" mig redan nu?! hahaha, men när jag väl fastnar för nåt måste jag verkligen ha det. & så kollade jag runt lite och där va den, lös upp hela min värld typ. Eller dom, det är två stycken, nästan samma modell men bara några detaljer skiljer dom åt. Vad det är som skiljer dom åt berättar jag inte. Men vem vet, jag kanske hittar nån mkt finare (tror jag verkligen inte). Spanat in den ena klänningen (uh spanat haha ät röv) riktigt länge nu men trodde inte stlk skulle passa mig, men jofan klart den gör har ju 34/36 så vrf skulle inte en 34 passa mig liksom? Fan va svårt detta är. Ska visa dom för Kattis så ska hon hjälpa mig. Glöm att jag visar dom för er, ni kmr ba härmas då era wannabeees.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0