tänkte visa er lite av vad jag köpte


- Jag var ju på Väla för nån dag sen, skulle handla upp mitt presentkort jag fått av farmor. & jag har inte haft orken till att visa er kläderna fast jag fotat & lagt in för längeesen, e man lat så är man. Ansträngande att visa lite kläder liksom? Hellooooo. Men tänkte visa er liiite av vad jag köpte, laddar ju knappt upp bilder här & fråga mig inte varför. Skitdålig på sånt men jag lovar att bli bättre mina fula små barn hihi


Kär i denna, älskar fjärilar!
 

Tunikan är mycket mörkare egentligen men var tvungen göra om den
så man skulle se fjädrarna och allt det där, allt för er hähähä ät bajs.


Brun väskaaa, jag älskar allt som är brunt! OH yes I do


En tröja & 3 par örhängen, älskar de svarta pärlörhängena.
Black is the shit! Just like shit is brown hahaha. Brunt & svart <3 kärlek.


Så nu får ni nöja er med detta (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0