Love to have stalkers ;)


- Varför ska dom ändra blogg.se? , den va bra som den var. Menmen man vänjer sig. Har bestämt mig för att lägga upp lite bilder från igår ndå. Erkänn ni blev överlyckliga nu?!, nej ni behöver inte säga något mina vänner&ovänner, vet att ni blev helt hyper över att se bilder på mig. Love to have stalkers ;), spec såna som går in i en mack typ som Shell ex bara för att titta på mig, besatt eller vad? hahaha patetiskt.


Ardi & Kattis


Ardi, yr t max! dansar ,check that ass, daaamn


Vetifan vad det är för jävla min hahaha,
kan någon säga mig varför jag går runt med en sko :S ?



Ardi, dansar fortf....


Tau is happy


Cubaaaaa <3


Tau <3


Tau&Jag<3


Ardi&Jag <3


Jag&Kattis
(vrf blir alla bilder så små när kät e med,
har tatt samma storlek på alla något skumt på G kattis.)



Ardi&Kattis


Ardi, still dancin ahah <33


Vem e detta? Vem vet... Hmm jag kanske? hahaa...
älskar strumpor <3


systrarna <3


Avslutar med bilden jag älskar <3
Ardi,Jag&Kät




Älskar mina brudar mest av allt, dom e d bästa som finns!
Mina nummer ettor<3 unconditonal love till er angels


Kommentarer
Postat av: Kattis

- biiiiiiiiiiig mommmmaaaa love till osss hahah <33<33

2010-01-30 @ 15:47:17
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag =)

2010-01-30 @ 18:44:10
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0