VET NI VAD?!



- Helluuu everyyybody! Sorry för den dåliga uppdateringen. Men har inte haft något att skriva om så bättre låta bli fast det mesta jag gör är yrar här. Jaha hände under helgen då? Vet att ni undrar. Jag gjorde ingenting, sov ihjäl mig så jag hamna i helvetet sen studsa upp till himmlen. HÄ HÄ HÄ

VET NI VAD!? jag upptäckte att min drömklänning, den jag velat ha nu så jävla länge inte finns kvar. Ska ringa  dampa så ska dom skicka en till mig. M precis. Spott på dig. Jag ska ha den & när jag SKA då FÅR jag punkt slut med den saken.

Längtar t nästa fredag <3, vrf får ni ikkeeee veta lille män.
Vad mer kan jag berätta för er? Idag är det PH, längtar man?! JA SOM FAN!
& ikv kommer nog Arton till moi, but who knows. Maby, maby not. Nej tråkit detta inlägget blir nu.
Ska fortsätta med mitt arbete. Puss på er


you're the fucking best /Vv.

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Allt bra? :D

2010-01-18 @ 20:26:08
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0