det får jag tåla



- Nyss kommit hem, var ute en liten stund med Kattis & Walina innan. Sen körde Philip förbi så han fick bli mitt offer för dagen haha :p, hade jävligt lång pratstund med honom om allt & inget typ. Inte lätt för mig att öppna mig så men lite snack fick jag ur mig iafl. Skönt
Sen märkte vi att ciggen var slut & statoil här va stängt så det blev en runda t Äholm
Nu ska jag ner & värma pampizza, japp pam med M. Sen ska jag sätta på en film. Blir nog Stoning of Soraya M elr vad den nu heter, sugen att se filmen men aldrig vågat för vet att den är hemsk & att sånt är sant.
& efter jag sett en sådan film tänker jag på det i flera dagar som typ den där My sisters keeper, den satt i huvet flera dagar elr The notebook, fast den här filmen e nog mycket känsligare. Eller den är det.
Jaja det får jag tåla. Den ska ses iafl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0