Fixat naglarna



- Oh mina besokare vart e ni? Sluta gom er haha jag skriver ju ser ni :p

Va & fixade mina naglar idag, bad om fransk manikyr fast ist for vit farg skulle det va svart glitter oversnyggt! MEN nar jag e klar och gor ut ur salongen ser jag att det e marinblott.... Snacka om damp, men men det sog ut svart dar inne. Blev fint ando :)

Tror jag har hittat min man, mammas vans son e en riktig hemmafru haha kmr med kakor t mig hela tiden, saft; Jag for ta over hans data, exakt so som det ska va. Hahaha ne skojjar nu det dar med att han e min framtida man, har jag tur so har jag hittat honom redan.. Ehhh ? elr har jag.... Hm erkann ni blir nyfikna nu.

Kat, moste erkanna jag saknar dig som fan! fan att du ej fick ledigt fron ditt jobb :(
& mina andra tjejer saknar jag ockso som ini! & min flickvan ardijana. E kar i dig... Ba so du vet ardi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0