för mkt för min del igår



- Im alive! Fyfan trodde jag skulle dö imorse när jag skulle till arbetsförmedlingen. Vaknade halv 9, & jag vaknade inte nykter ska jag säga er. Gick runt & yrade i lägenheten, glömde bort vrf jag var vaken & slängde mig i sängen igen. Kan nog säga att det blev föööööööör mkt för min del igår. Tur jag har kompisar som tar hand om mig när jag glömmer bort att jag har ben. Musiken igår ägde, Rigo från Crossfire spelade! Folket var bögtråkiga haha men det gör inget när jag har vänner som är roliga.

Hemvägen var katastrof för mig, kunde inte se ordentligt, kunde inte stå heller för den delen. Satt jag ner så deckade jag bara, ja som sagt för mkt. MEEEN det var det ta mig fan värt!

överfula bilder men skitsamma :)

Kommentarer
Postat av: kattis

- så snygg!

2010-07-06 @ 22:22:59
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0