Hemma hemma hemma



- Hemma hemma hemma! Det första jag gjorde när jag kom hem var att pussa sönder min katt, det andra var att träffa Kattis & det tredje att packa upp. Sedan stack vi (jag,philip & kät) till Halmstad för att lämna av Kattis. Sedan hem igen

& nu sitter jag här vid datan & skrattar så mycket åt tjejen som e så pinsam som måste skriva hatkommentarer till mig som ex detta:

Men ingen fara lilla flicka, tar inte åt mig av dina kommentarer. Tkr det bara e roligt att ha en stalker, lite läskigt e det men sånt e jag vad vid, att ha stalkers då hahahaha. Så man tackar & bugar för att jag e centrum i ditt lilla hopplösa liv, hoppas jag gör det värt att leva.

 

Men, att va van vid att ha stalkers ha lärt mig ett & annat. Remember, JAG VET VART DU BOR ;)

Kommentarer
Postat av: Engela

- HAHAHA dag du är grym!<3

2010-07-26 @ 18:43:24
Postat av: Dagga

- haha men jag tar fan inte skit från någon engel :p hahaha palla vuxna människor som skriver sånt elr hur ahaha <3

2010-07-26 @ 19:59:50
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Kattis

- hahahha !

2010-07-27 @ 19:17:02
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0