hot hot hot



- Ni slipper inte mig bara for att jag har okt. Sitter hos mamas kompis just nu & tagit over datorn. It's mine.
Det e skitvarmt her fyfan, idag var det over 40 grader i skuggan, fattar ni do hur varmt det er i solen???? Typ 50 nogot och jag overdriver inte, de segs att imorn ska bli den varmaste dagen hittillls. Fy helvete haha ska legga mig i ett badkar med is och softa hela dan imorn.

Hahah juste moste beretta, har fott verldens skoskav och va tvungen att kopa kapqe-papuqe (tofflor) elr ja typ sona slip in sandaler som tecker torna, ska fan inte sjunka till flipfloparnas nivo. Uheee! Iafl jag och mama gick over hela stan till alla skoafferer som finns och de hade inte. Jag ba aeh vafan jag drar t NETTO hahhhahaa tenkte dom har fan allt der varfor inte sona blattiska sandaler? & vet NI VAD?! DE HADE FAAAAN DET OCKSO helt overlyclig slengde jag mig i hyllan och tog tvo par sen gick jag lycklig hem. Netto utav alla stellen hahha helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: kattis

- Hahahahhah!

2010-07-10 @ 23:12:39
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0