I am Jigsaw



- IDAG ÅKER JAG !!!! & imorn på morgonen är vi framme. Igår var det riktigt nice hos Philip, fanskapet lagade två rätters haha ja dog efter första, sen skulle vi äta kött som var lika stort som min säng typ. Killen kan laga mat, det var övergott! & samtidigt så tittade vi på Saw, vilken del det var kmr jag inte ihåg men iafl den när polisen kommer på vem wannabee jigsaw är. Hann inte se klart hela för jag & Kattis var tvugna att dra hem. Men tack Phil, det var jätte trevligt.

Nu väntar jag på Thai mat som mamma ska ha med sig & filmjölk, så jag kan äta filmjölk med cherios & socker & lite honung över det, fatta gott det är horor. Vet inte vilket av de jag ska äta först, thai elr filmjölks"maten"?
Blir nog guling maten eftersom ja pallar nt värma det i micron, nej nu folks nu ska jag ta mig ett bad, tvätta håret & massa sånt shiet. Skriver mer sen innan jag åker :)

Jag & Rigo från Crossfire

fotot togs då vi va på madison


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0