Imorn åker jag



- Stack till Äholm med mamiiii idag, åt på kinarestaurang. Skitgott, skulle egentligen dit ba för att hämta papper o sånt från läkaren & det gick bra. Men men, iafl efter vi hade ätit så gick vi o kollade lite i affärer och jag fick med mig en tröja, tre par örhängen, diadem -  måste ha för jag hatar få håret i ansiktet & en parfym fick jag med mig också, Viktoria Beckham, skit god är den!

Sen stack vi hem & jag bad mama göra en polsk hmm typ sallad kan man säga. Skit god så har suttit & vräkt i mig den nu och kollat lite på tv. Min sista heldag i Sverige idag. För imorn åker jag till Polen med mamma. Träffa mormor & alla släktingar, hälsa på morfar... Kmr sitta där varje dag och prata med dig, saknar dig så mycket.




Kommentarer
Postat av: kattis

- Orka åka och lämna sin vän här?....... omg

2010-07-07 @ 21:46:11
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- hmm vän? ......

2010-07-07 @ 21:51:32
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0