Kattis - Tony Montana



- Sitter & väntar på att Phil ska komma hem så jag & kattis kan dra & plåga honom, äta mat (han ska laga) & kolla klart på Saw, haha vi har haft ryck o se alla filmer, har typ en kvar att se I think. My last night me mina två babbar.
Har lovat han att inte äta förrens han är hemma, & då jävlar Phil ska fucking vräka i mig maten! JAG HOPPAS VERKLIGEN DU KAN LAGA MAT, annars är vi inte vänner mer. Jävla svartskalle... Oh så hungrig jag är haha Phil hurry up! Moma D needs food.

Imorn åker jag, jag längtar men samtidigt inte... Vill ej lämna dvärgen här, hur ska hon klara sig utan mig liksom?
Shit... Får hitta en tillfällig vän till henne som sen ska dödas när jag e hemma för hon får inte ha mer vänner än mig. 

Kätz, du liknar lite tony montana här typ : eey esse you messing with me?



Kommentarer
Postat av: kattis

- hahahha faktiskt liknar tony där....... längtar till saw och maten.

2010-07-07 @ 22:42:43
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0