kerlek vid forsta ogonkastet



- Hello! Det e skitvarmt her ni anar inte & imorn ska det bli ennu varmare. Stack till stranden idag och brende fotterna i sanden so varmt e det, log i vattnet typ hela tiden. Skitskont! & innan det var jag och handlade lite, ett par ed hardy skor fick jag syn po, haffa ot mig dom direkt for det var kerlek vid fortsa ogonkastet och ett par jeansshorts och sedan ett par sota tshirts.

Inte en anning om vad jag ska skriva mer, kat I miss you. Onska du vore her, fyfan vad kul vi hade haft det! fuck off nu haha. Kram

Kommentarer
Postat av: kattis

- ååååååååh.. fan vi hade shoppat ihjäl oss om jag varit där! Sen kännt oss sådär lyckliga, fräscha typ något nytt gott du fattar! hahah.. miss you 2, fakio!

2010-07-11 @ 20:53:00
URL: http://amorciito.blogg.se/
Postat av: dagga

- hahahha ja ouff ekta frascha vatt po stranden softat haha ja vill ba sola ihjal men for inte :(

2010-07-11 @ 21:46:15
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0