Po sondag!!!!



- Po sondag, po sondag, po sondag!!!! JA do e jag hemmaaaaa. Fatta som jag langtar, langtar som iniiii helvete. Fast som sagt vill jag inte lamna min mormor menmen vad ska jag gora... Gor ju inte att ta med henne till Sverige.
Borjar bli vit, moste fan ut i solen men pallar inte for att det eee so fucking varmt man har ingen ork till det och sen so for inte mormor vara ensam hemma langre. Trakigt och synd for henne, oh vad jag vill ta med henne hem.

Hmm vad mer kan jag skriva an om hemlangtan. Finns nog inte so mkt mer att saga an att jag langtar hem.
Byebye

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Erkänn du älskar mina plågsms.. jag vet att du gillar det du behöver inte säga något. Mhm ska bli ruligt ner do kommer hem

2010-07-23 @ 15:26:00
Postat av: kattis

- Jag som skrev nyss..........

2010-07-23 @ 15:26:23
URL: http://amorciito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0