psyko me, psyko movie


- OMFG OMGOMGOMGOMGOMG asooooooooo WHAT THA FUUUUUUUUCK?!
Alla som känner mig vet att jag älskar sånt creepy shiet, jag gillar när folk plågar varann o typ
klipper av öron på människor, skär av fingrar. Vetifan varför men jag e lite psyko själv.

Ibland kan jag komma på mig själv tänka när jag kollar på en person typ: undra hur det hade vatt & hällt frätande syra i hennes ansikte. Yes jag vet, jag är inte normal..... Men vad är normalt? Hahahaha undra nu vilka som kommer sluta läsa min blogg. ( tro inte på allt jag skriver )

& så ser jag på facebook på någons status, The human centipede, blev intresserad av det & gick in på youtube så ser jag detta:

 

håller på & laddar ner den juuuuuuust nu i detta stora ögonblick. Detta är fan historia för mig

trodde inte såna psyko filmer i min smak gjordes längre. Im happy. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0