Så bra vän är jag



- Vet ni vad jag glömde? Att ta foto på det jag köpt när jag packade upp det. Var för upptagen med att prata & lyssna på Kattis. Men men, så kan det gå. & nu ligger vissa av kläderna i tvätten & vissa fint vikta i garderoben.
Men jag ska, jag ska. Ska ta foto på det när jag har ork elr när jag har på mig det ist. Lite av det kommer ni iafl se att jag har på mig nu när jag laddar upp bilder från då jag var i Polen. Köpte inte mkt, ett par älskade tshirts, shorts, Ed hardy skor, ja oroa er inte dom är äkta haha. Hmm två klänningar, underkläder, ja lite sånt ni vet. Plus så har  man ingen lust handla precis när ens mormor ligger hemma och är sjuk eller så orkar man inte när det är 51 graders värme ute.

& ja juste, smycken köpte jag med såklart. Hittade typ världens största ring, en svart blomma med lite silverfärg runtom. Grymt snygg är den! Love it. Tung smycken, navelpiercningar, present till Tau köpte jag med mig eftersom hon fyllde år för några dagar sen. Grattis i efterskott gumman & lite kläder till Kattis också ofc. Så bra vän är jag, fyller mina vänners garderober haha.

Förresten, har inte så mycket bilder från Polen eftersom digitalkameran e helt fucked up men ni får nöja er med det ni får se. & tog inte med mobilen eftersom den inte tar speciellt bra bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0