saknar honom jatte mkt



- Snart snart snart blire hemot, oke om lite mer an en vecka. Jag langtar faktiskt, till min bebis min alskling Diamond, mitt barn! Mina vanner, min saaaaaaaaaaang, mitt badkar, min data, min tvvvvvvv ooh jag langtar till allt, langtar tills jag for traffa min pappa ockso. Saknar honom jatte mkt.
Men samtidigt vill jag ej oka, vill ej lamna mormor. Det ar det sista jag vill gora, fyfan vad svort det kommer bli att saga hejdo. Sen kmr jag sakna varmen har, de sena kvallarna do allt fortf e oppet och mina slaktingar...
Men men so ar det...

Har inte so mkt att skriva faktiskt, hade vatt kul om jag hade kunnat ladda upp bilder men vogar ej rora nogot po nogon annans dator, laskigt...

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0