San Francisco



- Kommit hem nu, var & handlade mat i Ängelholm med mamma. Gott gott, nu är kylskåpet fullt igen. Men inte länge till tro mig haha. Nu ska jag ta mig tiden att platta mitt afro, längesen jag hade det platt. Tänkte köra på en stram totte med en liten "puff" på huvet elr vafan man säger, få se hur det blir med den frillan. Men platt ska jag iafl ha idag.

Efter det måste jag äta något, har inte gjort det på hela dan. Elr jo, polsk korv & bröd med smör till det. Fett gott, men måste ju ha nåt till min bigga mage som skriker efter mat.
Sen ska jag börja fixa smink och välja ut något att ha på mig till ikväll. Tror jag ska ha en klänning jag köpte i Polen, lite osäker men mjaaa jo jag får se.
& så ska jag blanda övergoda drinkar till mig och Kattis (skulle vatt mer tjejer, men det sket sig) men men då blir det bara mer dricka till oss hihihi, lite synd men kanske lika bra. Behöver supa ner mig själv för en dag. Uh så fjortis det där var. Haft en vit månad, vilket inte är likt mig hahaha visst? E fan onykter varannan dag typ.. Nene älskade vodka, moma's gonna make love with you tonight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0