tjateri om HBG festivalen



- Fan vilket jävla tjat det är om HBG festivalen, har ni inte lärt er än att varje år är det samma skit?
Kryllar av fjortisar & gamlingar som har druckit sig stupfulla. Sen finns det dom som bara kommer dit för att bråka & andra som kommer dit ihopp om att fånga en fjortis de kan ha över natten. Nene sånt är inget för mig men men jag vet iafl att drar jag är det bara slöseri med tid & pengar, för kul är det aldrig där. Lite synd att jag missar när mina gamla skolkamrater (hahaha skolkamrater) ska spela på Lilla Sceenen elr vafan det heter. Hörde iafl att dom bildat en grupp (längesen bildades gruppen) & ska spela där ikväll.

Nu ska jag lägga mig i badet elr nåt (: hörs sen!


(nån gammal random bild på mig)

E ju så känd bloggerska att folk smygfotar mig ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0