töjde ut mitt öra



- Kom nyss hem från Äholm, Kattis skulle köpa ett nytt smycke till sin näsa, eftersom klanten tappade bort sin näspiercing i min vask igår, synd va det faktiskt för kan tänka mig hur naken hon kände sig utan den, för det gör jag iafl när jag tar av mig tungpiercningen känns heel äckliigt. Iafl så fick hon töja ut sitt hål lite för att det finns mer att välja på om man har lite större hål, då passade jag på att töja ut mitt öra. Haha töjde ju inte ut mitt öra men har ett hål där uppe som va riktigt litet, de ska ju va lite större så man kan ha coolare grejer där i, så ja köpte ett grymt "sidoörhänge" som sitter bra där. Mycket nöjd.

Ska dit igen nåndag & göra två till hål där uppe i örat (mina två andra växte ihop), saknar dom :( buhu.
Ajja va mer ska jag säga? Det har vatt en bra dag iafl, haha fan va tråkigt inlägg!

Elr jo, Kattis tappade bort sitt busskort. Damp fick hon, riktig grottmänniska som e hungrig efter kött såg hon ut som.
& det märkte hon när vi skulle ta bussen hem, så vi bestämde av oss att hoppa av mitt i ingenstans, på nån jävla åker vid flygplatsen där det lukta riktigt mycket bajs, där satt vi & vänta på our ride för att köra tbaka & leta
(vilket vi visste var onödigt men tvunget ifall ifall). Liksom vem som helst hade plockat upp ett busskort om man ser det haha.

försökte ta bild på örat men det gick inte så bra som ni ser

här ser de ba fult ut haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0