Korsörhängen is the shit!



- Som sagt blev det en runda t Äholm för Kattis blev kär i ett par örhängen jag har, då begav vi oss på jakt efter the örhängen. Hittade inga i silver men som tur fanns det guldfärgade kvar. Så tog hon dom sen fick jag syn på ännu mer korsörhängen (jag älskar allt som har med kors att göra speciellt örhängen) så jag köpte ett par som hängde från en döskalle (Kattis hittade dom), skitfeta haha. Sen köpte kattis ett annat par till mig, snäll som hon är! Tack så mycket. Sen stack vi till the pölsemaaaannnaaah & åt kööörv & efter det en fika på Espresso House & nu sitter jag här o funderar på om jag ska äta Spagetti Carbonara, min favvis rätt. Har typ testat äta den överallt, mammas, i båstad, på den polska färjan, i Polen.
Yes everywhere. Varför gör jag såhär undrar ni då? Elr ni kanske inte undrar men vet ni vad? Jag berättar ändå. Skiter väl i om ni inte vill veta ha ha *sur* Jag vill hitta den godaste carbonaran som finns. Punkt slut med saken. & jag ska testa den överallt om jag nu är tvungen.

Over n' out.

 

haahaha kolla så äckligt detta ser ut heeelt slajmiiiit! Men de va gott hihi

(det e varm choklad med marshmallows i) * vet ej hur man stavar till marshmallows*

(tro ej vi snålar nu med en kladdkaka men vi pallar inte ens äta upp en sån

hahaha elr vem fan bryr sig vad ni bögar tror)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0