Det löser sig



- Sitter här & lyssnar på Linkin Park, är hungrig (som vanligt). Får väl gå ner & värma resterna av thai maten som jag inte orkade äta upp.

Har packat väskan & allt, känns som jag tagit med mig lite för mycket eftersom jag brukar alltid köpa med mig jätte mycket hem, undra hur jag kommer få plats med allt i väskan på hemvägen... Det löser sig. Vad kan jag skriva som kan underhålla er lite? Hmm

Brudar som kysser varann på munnen!!!! Aso finns det något mer fjortis än tjejer som tar bild när dom pussar för dom är såååå himla bra vänner, det e fan nasty & äckligt. Oke ni gillar varann men vafan pussas gör man med sin kille inte med sina tjejkompisar, en kindpuss elr en snabb munpuss OKEY fine men ta fan inte bild på det. Haha & värre är det när det e 18-19åriga tjejer som gör något sådant, förstår mig inte på folk ibland.

Nu kommer jag inte på något mer jag kan dissa elr dampa över haha nåt måste jag ju skriva & fick upp de jag skrev nyss i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0