5e juni 2010



- Stack till Kattis med mama en runda, satt där & softade med Lalla & Alma, sen följde vi dem till bussen & jag & mama gick o beställde mat, fyfan säger jag bara! vräkte som svinet jag är. D ba rann ner för hela ansiktet o jag krascha huvet i maten.

Nu ska jag planera kvällen med Kattis, får se vad vi hittar på för kul!

(sry yasse för jag tog av vårt halsband, känner mig fake nu....

Men det åker snart på igen!)

ena ögat blir alltid cp på foton :S hahaha fattar ej vrf

Min djungel

liknar ett arsel men skit i de ;D


såret på pannan har jag fått nyligen, rev mig sj...

 

Nej nu ska jag slita mig från datorn, har fått gäster :)


Kommentarer
Postat av: maja

Ahhh va härliga sommarbilder :D idag har det varit grymt fint väder (H)

Okejokej låter nice nice :D

Det är svårt att säga hur min ser ut men jag ska försöka haha.. den är typ blågrön.. INTE turkos men ja :P

SNAAAAAAAAAAAART ons :D

2010-06-05 @ 20:57:18
URL: http://frokenmiddelboe.blogg.se/
Postat av: yasmina

haha fick en chock ...:O haha ja ba hell no :@

jag har inte tagit av den en enda gång...nu ljög jag,kanske 2,3 gånger då jag inte kunde ha den för den inte passade eller något men annars sitter den fint och säkert på sin plats :D <3

2010-06-06 @ 23:42:53
Postat av: Dagga

- haha & jag har aldrig tatt av min! Knäck den! hahahaha :D bara nu , känner mig falsk som fan haha nästa vecka åker den på igen, det e tomt utan den äcklas av mig sj yasse.

2010-06-07 @ 09:52:14
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: yasmina

hahaha säg svär ? inte en nda gång ? fyfan! den kncäkte riktigt...men jag tar aldrig av mig den såå mmmmm jag har den på vrf ska den av liksom :P HAHA

ta på dig den FORT SOM FAN !

2010-06-07 @ 17:41:11
Postat av: dagga

- hahaha den ska på fort som fan snart haha :D fick denna jag har nu av mamma tidig studdepresse haha synd ta av hon helt glad du fatt! hahaha fuck off <3<3<3<3

2010-06-07 @ 18:26:26
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0