Efterfest studentbal



- Tänkte jag kunde ladda upp lite bilder från efterfesten när vi hade haft vår bal
Har inget att göra så något för jag väl ha som tidfördrift (säger man så?) whatever, min blogg & jag skriver hur jag vill.

peter bjöd upp mig på fucking vals elr vafan de

var för nån dans hahaha

 

( & ja jag bytade om, palla gå där inne med långklänning )

 

där har ni Kattis, som också byta om.

Jag o peter v sidan

 

vi åkte dubbeldäckare till Pepes

(vet borde laddat upp dom här bilderna först men fuck de )

 

jag & teddiseen

 

what tha fuck hahahaha

 

go for it kääät ist för vals hon börjar köra reggaeton elr nåt shiet

hahaha fucking cuba



amen jävlar, hur mkt hade man druckit??...











ööhm....

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0